na jutrzejszym treningu na "5 - ce" chciałbym omówić z Wami drodzy rodzice temat organizacji poszczególnych zadań (poniżej) na naszym turnieju. Znając życie już sobie to rozdysponowaliście ale jakby co to musimy ogarnąć :
1. BIURO ZAWODÓW - miejsce gdzie trenerzy mogą napić się kawy , zjeść ciasto itp...
2. Wpisowe i FV - tu mam info od koordynatora że tematem zajmie się Asia Bernacka;
3. PIGUŁA - chętnych do obsługi klubowej apteczki zapraszam
4. KLUCZNIK - osoba odpowiedzialna za szatnie i ich klucze;
5. GASTRONOMIA :
A) PUNKT SPRZEDAŻY CIAST - tu widzę to tak by poszczególne mamy zmieniały się "za ladą". Punkt będzie umieszczony tam gdzie ostatnio;
B) POSIŁKI DLA OBSŁUGI TECHNICZNEJ I SĘDZIÓW ;
C) POSIŁKI DLA POSZCZEGÓLNYCH DRUŻYN.
Jeśli o czymś zapomniałem to pewnie mi jutro przypomnicie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach